2011年3月10日 星期四

威力心法 2. 一切都在神的掌握當中!


威力心法 2. 
一切都在神的掌握當中!

今天是…明天是…直到永遠,都是這樣!
神就是神!
沒有什麼在他的主宰之外,
他也不會失去掌握一切的能力。
他從來不會被嚇倒,或是沒有準備好,
神也從來不會問說:「誰來告訴我下一步該怎麼辦?」




Psalm 2:2-6 (NLT)
The kings of the earth prepare for battle; the rulers plot together against the Lord and against his anointed one. [3] "Let us break their chains," they cry, "and free ourselves from slavery to God." [4] But the one who rules in heaven laughs. The Lord scoffs at them. [5] Then in anger he rebukes them, terrifying them with his fierce fury. [6] For the Lord declares, "I have placed my chosen king on the throne in Jerusalem, on my holy mountain."
詩 篇 2:2-6 (CUV)
世 上 的 君 王 一 齊 起 來 , 臣 宰 一 同 商 議 , 要 敵 擋 耶 和 華 並 他 的 受 膏 者 , [3] 說 : 我 們 要 掙 開 他 們 的 捆 綁 , 脫 去 他 們 的 繩 索 。 [4] 那 坐 在 天 上 的 必 發 笑 ; 主 必 嗤 笑 他 們 。 [5] 那 時 , 他 要 在 怒 中 責 備 他 們 , 在 烈 怒 中 驚 嚇 他 們 , [6] 說 : 我 已 經 立 我 的 君 在 錫 安 ─ 我 的 聖 山 上 了 。

Psalm 90:2 (NLT)
Before the mountains were born, before you gave birth to the earth and the world, from beginning to end, you are God.
詩 篇 90:2 (CUV)
諸 山 未 曾 生 出 , 地 與 世 界 你 未 曾 造 成 , 從 亙 古 到 永 遠 , 你 是 神 。

Isaiah 50:7 (NLT)
Because the Sovereign Lord helps me, I will not be disgraced. Therefore, I have set my face like a stone, determined to do his will. And I know that I will not be put to shame.
以 賽 亞 書 50:7 (CUV)
主 耶 和 華 必 幫 助 我 , 所 以 我 不 抱 愧 。 我 硬 著 臉 面 好 像 堅 石 ; 我 也 知 道 我 必 不 致 蒙 羞 。
#
* 參考資料: Mind Change: A Biblical Path to Overcoming Life's Challenges, 3rd ed., Thomas A. Jones, DPI 2007

沒有留言:

張貼留言

您閱讀後的心得、感想⋯⋯歡迎在這裡分享d(^_^o)

最近30天熱門文章