2011年9月7日 星期三

威力心法 15. 神叫萬事效力,要你得益處!



威力心法 15. 神叫萬事效力,要你得益處!

這沒有例外、也不會有意外,
就算是昨天剛發生的衰事,
就算是百般痛苦的苦差事,
就算是曾叫夢想幻滅的心碎事,
都不意外,萬事就是指「所有事」!

Isaiah 49:15-16 (NLT)
"Never! Can a mother forget her nursing child? Can she feel no love for the child she has borne? But even if that were possible, I would not forget you! [16] See, I have written your name on the palms of my hands. Always in my mind is a picture of Jerusalem's walls in ruins.
以 賽 亞 書 49:15-16 (CUV)
婦 人 焉 能 忘 記 他 吃 奶 的 嬰 孩 , 不 憐 恤 他 所 生 的 兒 子 ? 即 或 有 忘 記 的 , 我 卻 不 忘 記 你 。 [16] 看 哪 , 我 將 你 銘 刻 在 我 掌 上 ; 你 的 牆 垣 常 在 我 眼 前 。

Jeremiah 29:11 (NLT)
For I know the plans I have for you," says the Lord. "They are plans for good and not for disaster, to give you a future and a hope.
耶 利 米 書 29:11 (CUV)
耶 和 華 說 : 我 知 道 我 向 你 們 所 懷 的 意 念 是 賜 平 安 的 意 念 , 不 是 降 災 禍 的 意 念 , 要 叫 你 們 末 後 有 指 望 。

Romans 8:28 (NLT)
And we know that God causes everything to work together for the good of those who love God and are called according to his purpose for them.
羅 馬 書 8:28 (CUV)
我 們 曉 得 萬 事 都 互 相 效 力 , 叫 愛 神 的 人 得 益 處 , 就 是 按 他 旨 意 被 召 的 人 。


* 參考資料: Mind Change: A Biblical Path to Overcoming Life's Challenges, 3rd ed., Thomas A. Jones, DPI 2007 

沒有留言:

張貼留言

您閱讀後的心得、感想⋯⋯歡迎在這裡分享d(^_^o)

最近30天熱門文章